Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

11 Kasım 2010 Perşembe

Cibinlikli yatak

             Günlerim Yağız Efe ve günlük koşuşturmalarla geçiyor. Bugün Paşanın "Verem aşısı" vardı. Aşı için  erkenden babası ile çıktık ve aşılandı Tosun paşa. Yatağındaki başında sallanan dönence oyuncaklara bayılıyor, onlara bakıp, konuşmaya çalışmak bir nevi işi. Kız paşası'da Yağız'ın aşıda ne yapacağını merak ediyordu, malum kendisi biraz korkar aşıdan. Başlığa göre ne yaptım, Cadı evi için "Cibinlikli yatak" ve yatak örtüsü diktim. Gerçek olan, ölçülere bağlı kalarak minyatür yapılmalı, ben bu ölçülerin nasıl hesaplandığını bilmiyorum (Aslında bir kaç sitede gördüm). Böyle daha yaratıcı oluyorum gibi, belkide zamanımın kısıtlı olmasındandır.aşağıda değişik açılardan resimleri var.Tek bir şeyini unutmuşum onuda eklerim "Tavan kapağı" yok, belkide böyle kalır...
               İşte buradalar bir kaç küçük korkunç obje (?)  yerleştirdim bir örümcek, kara bir kedi, göz, bal kabağı ve kalbi nefretle dolu olanların içinde siyah kalpler




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder