Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

9 Ocak 2011 Pazar

Eh bitti sayılır


      Bir ay oldu yazmayalı. Bu arada: Yağız Efe 4. ayını, ben evde olmanın 6. ayını, Yaren'de 12 yaşını doldurdu.  Dumiş'te bunları tamamlamıza yardımcı oldu. Ecünnü-Ecinni evi ile ilgili bir çok parça yaptım ama sonunda kaba olarak ortaya çıktı. Artık bir çatısı eksik, belki birde bahçe eklerim resimler aşağıda ve ben yorumlarınızı bekliyorum. Her zamanki gibi resimlerle ilgi açıklama hemen üstünde yer alacak
     Evin giriş katı mutfak ve oturma alanı olarak planladım bazı parçaların yapımını aşama aşama daha önce yayınlamıştım. Anlatmadıklarımdan bahsedeyim Kapı: Starbucks'un kaşıklarından yapıldı. Yılbaşı ağacı (size tanıdık gelmedimi :) Scotch brite yapıldı.

  Kapını yanında yer alan sucuklar ve el tartısı. El tartısını yüzük altılığı ve netten çıkardığım tartı ekranını küçülterek  yaptım. Askılar ise kolye ucu ve ataçlardan oluştu

          Bitmemiş bölümlerden 1.burası. Tüm mobilyaları (aşağıdaki sedir hariç, oda olacak) çatlatma boya ile eski havası yada country tarzı vermeye çalıştım ama madem country neden açık sarı değil diyeceksiniz. ÇÜNKÜM bu bir cadı evi onun için olabildiğince koyu renkte olmalı. Köşeye bir şömine ekledim bacası ve odunları sonradan koyulacak.  Siyah bir kazan ve içerisinde gözler, yılan iğrenç bir çorba onuda koyacak bahçede bir yer olmalı bence.Küçük bir ayrıntı duvardaki boya dökümüş ve taşlar ortaya çıkmış

          Mutfağı biraz daha yakından görebilirsiniz, tavanda yer alan lamba vantilatörü tahta yelpaze ve boncuktan yaptım. Musluğun üzerinde asılı duran kepçe ve kaşıkları ise küpe aparatlarından (Kulağı delik olmayanlar bilir. Onlar için taşarlanmış küpelerin arkası tıpkı kepçe veya süzgeç kepçe gibidir) bana sadece bunları bir metal çubuğa lehimlemek kaldı. Lavabo pompası: Yaşgünü mumlarını sapladığımız küçük aparat aslında uzun sapını kesip fimo hamuruyla birde kulp ekleyince kupa oluyor ama bu resime koymamışım

               Üst kat yatak odası ve cadımızın çalışma odası aynı zamanda ben bir cumba ekledim. Eski bir harita küçültüldü ve duvarda resim olarak yer aldı. Bir sonraki resimde çalışma masasının daha yakın plan resimleri var. Cadı için olmazsa olmazı süpürgesi ve sihir sopası, Havan kalemlik sihirli kitaplar

       

  Adam otlarım nasıl ama




  2. tamamlanmamış bölümde burası yani bahçe.Dış kapının (sanki başka kapısı var bu evin:) dışarıdan görüntüsü ve taş bir duvar yanında kurumuş ağaç ve kuş evi. Tüm bu dal parçalarını deniz kıyısından topladım niye mi? Çünkü deniz suyu dalları o kadar sertleştiryorki bi nevi taşlasıyor. Taş duvarları hep sevdim bunlarda kalekim ile bir birine yapıştırdım. Duvar ustası kadar uğraştırdı beni hele parçalamak sormayın. Yerde gözüken arnavut kaldırmı ise yumurta kutusunu parçalayıp boyayarak yaptım. Bankın üzerinde bir kılıç ve kını var ama oda bitmedi :(


         

9 yorum:

  1. Ellerinize sağlık harika işler çıkarıyorsunuz. Yorum yazmıyordum bugüne kadar ama takip ediyorum hep bloğunuzu.. Cadı evi çok güzel tamamlanmış halini sabırsızlıkla bekleyeceğim. En büyük başarınız ise 4 aylık bir bebekle bunları yapabilmeniz.. Bende minyatür yapıyorum ama sizin kadar usta olduğumu söyleyemem.. Blog açmadım henüz kendime çünkü devamlı yapamıyorum 1-2 ayda bir küçük mutfak yapabildim benimde 1 yaşında kızım var ve çalıştığım için zor oluyor.. Takipçinizim. Görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. Canan hanım teşekkürler, en kısa zamanda blogunuzu bekliyorum açınca lütfen haberdar edin beni. Ayrıca her zaman yazmak gerekmiyor ara ara yazan blog arkadaşlarımda var. Galiba ben blogumda yıllar içinde değişime uğrayacak çünkü yakında yaptığım bazı değişik şeyleride burada paylasacam, görüşmek üzere iyi mesailer :))

    YanıtlaSil
  3. Profilinizi okudum da Kırklareli doğumluymuşsunuz :) Benim babamda Kırklareli doğumlu ve arada gidip geliriz akrabalar var.
    Ayşe hanım blog nasıl açılıyor bana anlatırmısınız biraz... Nasıl resim ekleniyor. Şu sağ ekstra yazılan notlar, önceden yapılanların reklamları falan gibi detayları da müsait zamanınızda açıklarsanız sevinirim..

    YanıtlaSil
  4. http://www.google.com/support/forum/p/blogger/thread?tid=035047a81c5366b2&hl=tr
    verdiğim adreste videolu anlatım mevcut bunun yanı sıra nette google'de "blogger nasıl açılır" yazdığınızda metin olarak dokümanlarda mevcut. Blogu açtığınızda resim ve diğer eklemelerin hepsi basit olarak anlatılmış. Reklam konusuna gelince ben hala düşünmedim bu konuyu, tahminim sıkı bir takipçi kitlenir olmalı ve blogger tarafından değerlendirliyorsunuz. Tüm bunları yapmak zor geliyorsa 10 marifette reklam almadan size bir getiri sağlayabilir. Ancak bil fiil işte çalışıyor gibi organize olup sıkı çalışmak gerekiyor

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim. Birde yanlış anlattım herhalde reklam derken satmak için değil :) hani sizinde var eski yaptıklarınız hatırlatma anlamında demiştim. sağ yanlarda, tabi anlatımlı ise yaparım o zaman artık ben. :) Açarsam haber veririm. Sadece paylaşım için açmak istiyorum henüz ticarete dökecek durumum yok çünkü zaman bulamıyorum ki kendim için bile yapmaya.

    YanıtlaSil
  6. Yanda çıkan esjki yazılara GADGET deniliyor Bloğunuz açtıktan sonra İngilizce olan düğmelerin işlevlerini deneme yanılma yoluyla bulacaksınız olmazsa yine soruelimden geldiğince cevaplarım.Reklam konusuda iki türlü olabilir 1. siz sayfanıza reklam alırsınız (benim bir önceki mailimde anlattığım buydu) 2. Reklamınız yapmak için başka yerlere ücretli veya ücretsiz çalışmalarınız olur.Şimdiden başarılar, gözünüz korkmasın çok kolay, sevgiler

    YanıtlaSil
  7. bu muhteşem bir ev...
    çok etkilendim..valla ayakta alkışlıyorum...
    bilirim çok eziyetli iştir..ben de çok denedim...zamanın olursa bloğumdaki minyatür evlere bi bak sevgili Ayşe...yalnız ben asla senin kadar iyi yapamamışım onu da itiraf edeyim...
    ha bu arada minik bir öneride bulunayım ablam...ablam diyebilirim çünkü ben epeyce yaşlıyım :)
    köpüklerle de çalış (strafor) çünkü strafor,ateşte kızdırılmış bıçakla çok şahane kesilip işlenebiliyor, hem de çok hafif oluyor...duvardaki taş deseni filan çok rahat yapılabiliyor...
    bu muhteşem ev için valla yürekten tebrik ediyor, alnından öpüyorum...
    helal olsun diyorum, başka da bişey diyemiyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Figen Abla tüm yazılarını okudum, itiraf içinse diyeceğim benim için basmak oluşturdun. Köpüklerin gıcırtısı bana çok rahatsız edici geliyor

    YanıtlaSil
  9. harika olmuş bayıldım.çok fantastik^^

    YanıtlaSil