Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Kasım 2010 Salı

Minyatür unlu mamüller , sebzeler ve ütü masası

           Bunları yapalı çok oldu, resimlerini çekip eklemekde geçiktim. Hepsi fimodan.Polymer clay kullanıp çalışıldıktan sonra daha rahat hareket ediliniyor mesela koyu renk olanlar kolay yumuşamıyor ama hamur kıvama geldikten sonrada kolay kolay katılaşmıyor, bazı şekillleri verirken birbirlerine yapışmasın diye kabartma tozu kullandım, böyle katları rahatca ayırabiliyorsunuz.Homojen olmayan renkleri sağlamak için (Örneğin ekmeklerin üzerindeki yanık görüntüsü için) Profesyonel pastel boyalarını kullandım, veya pütürlü bir görüntü vermek istediğim patesteleri ise uygun renklerde rendelediğim pastel tozlarını, küçük bir zarfın içine patateslerle birlikte koymam yeterli oldu. Böylece üstleri toprak varmış gibi ama karışık renklerle bulandı.Donut veya çikolataya erimiş görüntüsünü vermek içinse uygun pastel rengini (ki bu kahverengidir) biraz ısrail tutkalı ile yani beyaz tutkal ile karıştırmak ve kurumaya bırakmak yeterli



         Ütü masası çok kolaydı ancak tek zorlayan kısmı ütünün durduğu demirleri bükmek zira ayaklarla aynı metalden olmalı kibir bütünlük sağlasın.Birkaç deneme, Büyük ataç demiri, lehim demiri, elbise askısı demiri olmuyor olmuyor en sonunda kullanılmayan bir kablonun içerisinden çıkan bir tel


Sebzelerde fırınladıktan sonra [Közledim onları:)] tırnak cilasıyla cilaladım böylece manavda parlatılmış sebzeler gibi durdular




4 yorum:

  1. bunlar süperrr, bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Ne kadar sabır isteyen bir çalışma, ben olsam çabucak vazgeçerdim sanırım, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Nergiz ayrıca senin yaptıklarının yanında benim ki sabır sayılmaz bence

    YanıtlaSil