Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

18 Ocak 2011 Salı

BAHÇEYE KUYU ŞART

            Bahçeye kuyu şart. Zira bu ev ormanın en kuytu yeşilliklerinin arasında. Hatırlayın Village – Köy filmi: yoksunluk ve medeniyetten uzakta olduğunuzu damarlarınıza kadar hissettirirse size, işte bu bahçede bir o kadar dark olmalı. Eh medeniyet yoksa belediyede yoktur :) o zaman suyu cadı çıkarsın canım.

            Resimde görüldüğü gibi benim elimde yuvarlak bir kutu vardı ben onu değerlendirdim ama siz bunu kartonla da yapabilirsiniz ve yazın deniz kıyısından topladığım taş. Tabi siz benim topladığım taşlarla değil kendi topladıklarınızla yapacaksınız;) (Gereksiz bilgi bu yaz bu taşları en küçüklerinden toplayıp laventen evlerinde olan avlu taş tablolarından yapıcam)



          Gelelim 2.resime görüldüğü üzere kuyunun ağzının kıyısına farklı taşlardan bir zemin yaptım: bu taşlaırda doğa yürüyüşleri sırasında buldum, parçalanınca bölünmek yerine katmanlarına daha kolay  ayrılıyor, çok ilginç gelmişti. Şimdi yerini buldu. Balsalarla üzerine bir çatı yaptım.


          Son işlem çatıyı ağaç kabuklarıyla kapladım. Akasya ağacının kurumuş kabuğu, Yağmur yağdıktan sonra çıkarmak çok kolay ama bir sürü salyangoz ve börtü böcekle kaşlılaşmayı göze alarak girişin bu işe ve kokulu bir işlem. “Igıh” dedirtecek türden . Kabukları kullanıldıktan sonra çok iyi bir sonuç elde ediliyor.İki resmi kıyaslayın befor- after / befor-after. Deydi doğrusu



         
           Bitmiş gibi yayınladım ama daha suyu ve kovası yok. Suyu "Resinle" yapmayı palnlıyorum belki birde kurbağa eklerim. Kovayı işe  yapım aşamalarını gösterip yayınlarım: Ekranların sevimsiz-sevimli kahramanı tele bilmem nenin vakti gelmiş, yani saat 21: 40 şimdilik bu kadar, görüşmek üzere

6 yorum:

  1. Bitmemiş hali bu mu yani.Ben bayıldım buna. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. çok süper olmuş:)) bulduğunu değerlendirmek diye buna denir:) ellerinize sağlık. ağaç kabuğu fikrini tuttum. köye gidince ormana dalmam lazım:) yosun topluyorum zaten ama kabuk hiç aklıma gelmemişti. onu da toplarız, bizde orman çok:)

    YanıtlaSil
  3. Enn MODA şimdi siteni ekliyorum evet daha bitmedi çünkü bu kuru veya kör bir kuyu değil:)

    SARI MELEK Minyatürünü yaptınmı merak ediyorum?. Bu arada toplayacağın ağaçlar kesilmiş olmalıki kabukları rahat çıksın. Bizim oralarda Akasya ağacına diken ağacı denir. onun kabuğu rahat çıkar

    YanıtlaSil
  4. Ellerinize Sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  5. Canan ilk izleyicin ben oldum."Yeni Kayıt" tuşuna bas ve hadi ilk yazını yaz. Seni merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Minyatürü yapıyorum. çok eğleniyorum. bitince sanırım çok güzel olacak. onun işaretlerini veriyor şimdiden:))

    YanıtlaSil