Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Kasım 2010 Pazartesi

Minyatür kavanozlar ve iğrenç turşular


         Evet,  galiba en zoruda kavanoz veya cam bir objenin küçüğünü yapmak. Bununda kolayı var İğne sişeleri, pastalar için kullanılan Dr Öetker'in çeşitli aromaları, ayrıca ampüllerin içerisinde yer alan küçük hazneler, Bioxin şişeleri gibi. Ben iğne şişesinden yararlandım. Kendi kullandığım ağrı kesici iğnelerin şişeleri bunlar, biliyorsunuz başlarını kesmek için bazı aparatlarıda oluyor. Gerisi sizin hayal gücünüze kalmış. ben içerlerine fimodan bazı nesneler yaptım ve etiketleyip bir mantardan kestiğim başlığıda kapak olarak kullandım sonuç, aşağıda



         Ayrıca minik bir kitap ve şekerlemeler.Hemen burada yer alan linkde: kitap sırtları ve çeşitli ürünlerin kutularının printlerini alabilirsiniz. Kitabı bir elbise etiketinden yaptım, çünkü kitap sırtı gibi kalın ve cildi ayrılmış olması işime yaradı

http://myweb.ecomplanet.com/USIM4531/mycustompage0009.htm






Son olarakta sandalye ve kanepe önündede bal kabağı jak yer alıyor. Tabi ki bal kabakları fimodan yapıldı, bir boncuğun üzerine sararak yaptığım jak'ı pişirdikten sonra çıkarmayı ve içine şeker doldurmayı planlıyordum ama hamuru ince olduğu için kırıldı. Bende boncuğu içeride bıraktım.




http://myweb.ecomplanet.com/USIM4531/mycustompage0004.htm işte bu adresten çıkardığım haritalarıda sağlamlaşması için paket bantı ile kapladım ve balsa ile bir çerçeve ve eski görüntüsü vermek için biraz tahtayı yıprattım ve boyadım bu kadar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder