Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

15 Ocak 2011 Cumartesi

Artık yeni şeyler yapma zamanı

          Yeni projelere başlamaya karar verdim. Yılbaşı geçti biliyorum ama yılbaşı ile ilgili yaptığım bazı parçaları paylaşmak istedim. 10 marifetden blog arkadaşlara özellikle Figen Ablaya http://figenabla.blogspot.com/ duyurusunu yapmıştım.İşte bitti aşağıdaki da benim yaptığım yılbaşı çelenği yer alıyor. Kozalaklar, son gittiğim piknikten topladım ve elimde kalmış ve topaklanmış yaldızlı kumaş boyalarıyla biraz renklendirdim. Top süslerin, başlarındaki kancalar düşmüştü, artık ağaca takamıyordum. Burada değerlendiler. Diğerleri ise bazı eski sülerden artan parçalar. Kartondan bir halka yapıp, bir tarafının üzerini elyafla kapladım ve üstünüde kumaşla kapladım. Geriye kozalaklar ve süsleri eşit aralıklarla sıcak silikon tabancasıyla yapıştırmak kaldı sonuç aşağıda



          

8 yorum:

  1. Çok güzel olmuş emeklerine sağlık. Gelecek yıl için örnek çalışma olarak bir kenara not etmeliyim.

    YanıtlaSil
  2. Döndüğüne ve iyi olduğuna sevindim, görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  3. süper olmuş. beğendim ben:))

    YanıtlaSil
  4. aman yarabbi...çok düzgün olmuş bu...sanki hazır gibi..
    o renkli toplar...o Noel baba...kozalaklar desen, onlar zaten başlı başına güzel...
    hobi yapmak başka, eline bu kadar yakıştırmak başka..
    hayran kaldım her bir çalışmana ve gurur duydum valla...

    YanıtlaSil
  5. süper olmuş bu yahu emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Takdir görmek ne güzel bir şey. Büyüyene kadar herkes sizi destekler: aferin, daha iyisini başarabilirsin veya seninle gurur duyuyorum gibi kelimeleri duyarız ama o zaman bu kelimelrin ne kadar değerli olduğunu bilemeyiz. Büyüyünce bu övgüler kesilir. Beni o günlere götürdünüz teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Kozalakları ne güzel değerlendirmişsin ve çok hoş bir yılbaşı çelengi yapmışsın. Sevdim bunuda. :)

    YanıtlaSil
  8. Hobivakti yorumun için teşekkürler. Seninde çok hoş göz nurların var hemde bilgi veriyorsun

    YanıtlaSil