Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Kasım 2010 Pazar

Minyatür Mutfak dolabı ve Evye

            Yazın deniz kıyısından, siz denize girerken, etrafı eşeleyip bulduğu taşı, dalı toplayan görürseniz...bilinki benim. Kendi topluluğunda bir düzen için olan her şey dikkatimi çeker, özelliklede renkliyse. Suyun etkisiyle parlak parlak duran bu taşlar, bana şeker tanesi gibi geliyor, bir tadına bakmak geliyor içimden. Kuruduklarında nasılda sihirleri kaybolur. Bazen bir kavanoza koyar üzerinede su doldururum, birden canlanırlar, anılarla birlikte...Evyenin yanındaki küçük taşlar nerden mi? işte yazın topladığım taşlardan. Sahil kasabalarında ev yaptıranlar, İnşaatta kullanacakları kumu, taşı sahilden alırlardı, bende öyle yaptım :) 

             Aksesuarları henüz bitmedi ama mutfak dolabı hazır. Mutfağın bir cadının evinde yer alacağı düşünülünce, balsaya eski tahta görüntüsü vermek en uygunuydu ,siyaha boyadım. Evyenin altındaki boruyu: bozuk bir kalemin içini (ateşle biraz ısıtıp) büktüm. Tıpkı köylerdeki gibi lavabo altını perde ile kapadım. Biraz farklılık yaratmak, medeniyetten uzakta ama bir o kadarda konforlu görüntü vermek adına, su için emme-basma tulumba ekledim, onuda fimo ile yaptım.Kırmızı askılarıda renkli ataçlarla yaptım.




              

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder