Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

13 Ekim 2010 Çarşamba

Uzun bir aradan sonra...

En son Ekim 2009 yazmışım.  Tam 1 yıl geçmiş...Bu arada ne mi yaptım?

- Geçen zaman bana bir bebek hediye etti, bebeğim oldu, bütün bir sene neredeyse ona yoğunlaştım. Sonunda 1 Eylül 2010 "Dünya Barış Gününde" aramıza katıldı Adı: Yağız Efe SEVEN. Bu konudan uzun uzun bahsetmek istiyorum ama herşeyden önce teşekkür etmem gereken 4 kişi varki anmazsam olmaz: Hamileliğim boyunca beni yanlız bırakmayan, eşimi, kızımı beni doğuma hazırlayıp destekleyen insan Doç.Dr. Mert KAZANDI ve Hemşire Aydoğan Hanım. Ayrıca bize ablalığın yanı sıra, annelik yapan Ablam Pervin ve kız kardeşim Aynur. Onların destekleri olmasa doğumdan sonra hiç bir şey yapamazdım. Kalpleriyle bana destek oldular. Çok teşekkür ederim, iyiki hayatımda varsınız, sizi çok seviyorum

- Sağlık problemleri-mle uğraştım (Dil bilgisinde böyle bir işaret yok ama yok ama oldu artık)
- Eşim ameliyat oldu, şimdi çok iyi.
- Çalışma hayatımla ilgili, hep arkamda imza olacak bir proje yapmak istemiştim. Bunu da gerçekleştirmek için bana bir fırsat verdiler ve maddi destekte oldular. Proje: "Sesli Kitap Projesi", Ege Üniversitesinde okuyan görme engelli öğrenciler için, onları akademik hayatlarını destekleyecek bir proje. Özel sektörden mali destek, gönüllü ve sosyal sorumluluk dersi alan öğrencilerinde desteğiyle, Onlara yardımcı olacak bir birim kurdum ve birime bağlı Sinema Salonu kurdum, şimdi çok mutluyum:)))  

           Birazda yaptıklarımdan bahsedeyim, resimde şarküteriye ait etler yer alıyor denilebilir. Bunlarıda fimo hamurlarıyla yaptım, sucuklara yazıcıdan etiket ekledim (şimdi reklama girmesin). Bıçaklarda, Cola kutusunun desensiz olan kısmını kesip çelik kısmını oluşturdum.Siyah fimo ile sap yapmakla sonuçlandırdım.








1 yorum:

  1. Ayşe hanım blogunuzu tesadüfen buldum.
    Öncelikle geçmiş olsun.
    Minyatürle olan ilginizi gördüm tebrikler güzel olmuş, ellerinize sağlık.
    Bende kendi çapımda minyatürle uğraşıyorum.
    MİNYATÜR bloğuma fırsat bulduğunuz an ziyarete beklerim:)

    www.ozdenceyhan.blogspot.com

    YanıtlaSil