Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

23 Kasım 2010 Salı

Minyatür Dergisi (Open Acess- Free)

         Sonunda Open Acess yani (açık erişim) kısacası ücretsiz bir Minyatür dergisi buldum. Aşağıda hemen adresi yer alıyor. Ücretsiz Login olup, mailinize gelen activasyon ile giriş yapabilirsiniz. sadece minyatür değil binlerce dergiyi online okuyarak veya download ederek yararlanabilirsiniz. Ben Minyatürle ilgili "AIM Magazine " dergisini inceledim. Bu dergide: bir çok ipucu, tutorials ve anlatımlar yer alıyor.  Yazarlarının yaptıkları minyatürler, polimer clay çalışmalarının yanı sıra home page veya blog adresleri de yer alıyor. . İngilazca (İngilizce) bilmeyenler bile resimlerden ve free patternlerden yararlanabilir. Ayrıca blogunuzada başlık olarak ekleyebiliyorsunuz, bu kısmını henüz başaramadım,  "yaparsam olazak". Böylece onlarda, yani editörler sizin blogunuzu ziyaret edip dergilerinde yer veriyorlar. Ayrıca her ay yeni açılan minyatür sitelerinin isimlerin duyurusu size çok spesifik dillerde yer alan minyatür sayfalarının adreslerine ulaşmanızı sağlıyor.
        Şu dünya da bir makalem, bir atıfım yok, akademik kariyerim hiç yok diyenlere imkan tanıyarak... makalede yazabilirsiniz, bunun için "Editör board" sayfasını ziyaret edin derim.
        Yoksa bu siteden en son haberdar olan ben miyim? Değerli 13 izleyicime duyurulur. 13' mü! neyse,  ben: "batıl inançları olmayan cesur bir gemiciyim"

İşte veritabanın adresi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder