Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Ağustos 2009 Cuma

Minyatür Köpek kulübesi ve kuş evi

Bütün bir gün Ege Üniversitesinin yeni kayıt dönemi hazırlıklarıyla geçti. Biraz koşuşturmalı bir gündü , ne diyebilirim ki, zevk alarak yaptığım asıl işim "Kütüphanecilik" ama bir o kadar da hobilerimle uğraşmak ve bunları paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. Yazın başında kısa ve hızlı bir tatil yaptıktan sonra hiç tatil yapmadım denilebilir (Hafta sonları hariç :) ama bu arada tatili unutturacak bir proje üzerinde çalıştım, planladım ve hayata geçirdim. Bir sosyal sorumluluk projesi "GÖRMEYENLERİN GÖZÜ OLUN" Proje'ye verdiğim isimde bu. Bu proje hakkında daha sonra bilgi vericem. Pazartesi (1-5 Eylül.2009) tarihleri arası hem yeni kayıt dönemi ,hemde hizmetiçi (Innopac) eğitimi başlıyor. Bu nedenle bir hafta yokum ama sonra yine buradayım...Az laf çok iş aşağıda yeni köpek klübem var adıda "BOMBİ" kız paşası bir köpeğinin olması hep istiyor ama ben bu konuda çok çekimserim, bazı korkularım olmakla birlikte köpeklerin özgür olmasından yanayım. Eminim annesini büyüyünce anlayacaktır. Ünlü düşünür bombi ne demiş

"Home sweet home"
BOMBİ





Yine aşağıda, yanılmayın: "Kelimeler çıkınca tek tek, hiç bir resim yukarıda kalmaz tek" özlü söz oldu sevdim. Galiba bugünün Cuma olması bende bir espri patlamasına neden oldu... aşağıda ne vardı: KUŞ EVİ ama altında bir kedi....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder