Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

26 Ağustos 2009 Çarşamba

Merhaba

Uzunca bir süre ihmal ve vicdani ağırlığı fazla olan sosyal sorumluluk projesine ağırlık verdim. Bu nedenle yaptıklarımı da paylaşamadım. Bir sürü şey yaptım. Yaren Hanım (kız paşası olur babasının deyimiyle) oyuncak evi için bir mutfak yaptım hemen aşağıda, resimdeki bazı plastik eşyalar hazır onlarla benim bir bağlantım yok




Tabiki bir masa ve yiyecekler olmalı, kız paşası seçti bu yemekleri, onunla birlikte fimo hamuruyla yaptık çok zevkliydi. Suşi (doğrusu şuşi'miş öyle diyor), tereyağlı yumurta ve ince bir dilim kızarmış ekmek üzerinde tereyağ ve bir portakal dilimi. Kahvaltısı böyle olmalıymış. Tatlı vazgeçilmezi: Donut ( soslu lokma tatlısıymış oda), cheesecake, ekler, cupcake (cüce kek) vesaire vesaire...







Bir de bebekleriyle olan resmi var. Aslında boyutlarıyla ilgi.... ne diyebilirim, bir cetvel veya madeni para eklemeliydim. Oda olur, görüşmek üzere


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder