Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

7 Aralık 2010 Salı

Minyatür mantar

         Tema vakfı bu meşeleri ziyan ettiğimi görse neder. Yüzlercesini sincap yiyor, bunu da sen yemişin çok mu. Aşağıda minyatür mantarlar ama salyangozdan korkuyorlar ağızları korkudan açılmış, gözleri yuvalarından fırlamış, salyangoz (Kız paşasına göre: gengen göz) ise evine gitme telaşında onların suratına gülüyor. Meşe palamudundan anlayacağınız üzere 4-5 cm'lik bir çalışma. Ancak yakın çekime girdiğimde resim pusla çıkıyor. 2 hafta önce Pazar günü topladığım çer çöple (Dumişe göre) yaptım




           Tema vakfı bu meşeleri ziyan ettiğimi görse neder. Yüzlercesini sincap yiyor, bunu da sen yemişin çok mu. Aşağıda minyatür  mantarlar ama salyangozdan korkuyorlar ağızları korkudan açılmış, gözleri yuvalarından fırlamış, salyangoz (Kız paşasına göre: gengen göz) ise evine gitme telaşında onların suratına gülüyor

7 yorum:

  1. Ayşe hanım gerçekten ilginç ve güzel çalışmalarınız var az evvel hepsine göz attım.:)
    ellerinize emeklerinize sağlık..:))

    YanıtlaSil
  2. Sizin yaptıklarınız yanında benimki solada sıfır, teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Ne demek Ayşe hanım ya bir işe başlamak önemli olan. Emek sarfedilerek yapılan herşey kendine göre değerli ve güzeldir.Birde yerinde saymamak önemli olan bugün böyle yaparsınız yarın veya seneye kesin dahada güzelini yaparsınız.
    Çalışmak ve azim.....Sonuç herzaman güzeldir.
    Kolay gelsin :)))

    YanıtlaSil
  4. Ayşe hanım şimdi sitenizi gezdim müthiş şeyler yapmışsınız. minyatür severlerden biri olarak takibe aldım sizi. izlemedeyim efendim:))

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler özden Bey

    Sarı melek bende seni izleyecem

    YanıtlaSil
  6. aman yarabbim...ben tam da kendim gibi birini buldum...
    sevgili Ayşe ben de bir minyatür kara sevdalısıyım...yemin ediyorum minyatür çalışmaları rüyalarımı süslüyor...
    şu an büyülenmiş gibi bakıyorum...
    bunlar ne kadar güzel çalışmalar böyle...ağlamak istiyorum yaa....

    YanıtlaSil
  7. Figen abla, nasılda sımardım, sırıtarak sağa sola sallanıyorum. Emin ol tek tutorial bende, yani detaylı anlatıyorum, başlamaksa çok kolay

    YanıtlaSil