Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

17 Aralık 2008 Çarşamba








Bu aralar maket yapmaya merak sardım. Kurban Bayramı boyunca, uzun bir tatilde bana fırsat yarattı. Her ne kadar dükkanlar kapalı olsa da, sonunda eşimin ve kızımın sabrıyla , bir projemi hayata geçirmeye karar verdim... başladım. Malum Yılbaşı geliyor Yaren hanımın yaşgünü yaklaşıyor. Eminim bir çok hediye sahibi olacak. Bana benden istediği bir oyuncak evi yapmaya karar verdim. Biraz araştırma, plan ve fizibilite çalışmalarından sonra evin kaba inşaatı bitti. Yani karkas ortaya çıktı. Üzerinde çalışmaya devam ediyorum, ama ben mobilyalara başladım bile hatta polymer clayd'en bazı minyatür yemekler yapdım. Bu çalışmalarımda bana yardımcı olan bir çok site var ama Aslı BAYÜLGEN'e aslibayulgen.blogspot.com çok teşekkürler



1 yorum:

  1. Aslı'nın blogundan geliyoruz. Kızınıza yaptığınız hediye çok güzel, hayran olduk.

    YanıtlaSil